Feb 26, 2017

"Take me down to the paradise city . . ."

...where the grass is green and the girls are pretty!"

Hi dolliesPour l'occasion, affublée de ma rousse préférée, je suis partie en expédition dans Bordeaux pour trouver le spot idéal. Ça fait longtemps que tu n'avais pas eu le droit à un petit shooting, n'est-il pas?


Hi dollies! It's been a while since my last photoshoot, right? With my favorite ginger, we explored some new places in Bordeaux to find the perfect spot for some pics... A renovated industrial wasteland seemed to be be a great idea... I mean, we had a guest star : Groot!

Une friche industrielle réhabilitée nous semblait une bonne idée. Surtout avec Groot en guest star! 

Rokku outfit, featuring my silver hair!

jacket : Superdry : dolman top : Glad News ; denim hotpants : Morgan ; leather boots : San Marina ; bag : Lollipops ; fluffy cap : OneSpo ; earrings : Koda Kumi merchandising

Je suis raide dingue de cette casquette fluffy OneSpo, offerte pour Noël par ma rousse adorée! Des oreilles de chat et de la moumoute ultra douce, il n'en fallait pas davantage pour faire mon bonheur! ;) Et sinon, ces boucles d'oreilles Koda Kumi sont simplement badass! 

I'm totally in love with this fluffy OneSpo cap, Nini's gift for Xmas. Cat ears with very soft fake fur = perfect combo! And those Koda Kumi earrings are simply badass! Nini also brought me really cool stuff from her trip to London...you will see them next time! Stay tuned! ;)


Nini m'a également rapportée tout plein de chouettes petites choses de son voyage à Londres...tu verras tout ça la prochaine fois! Stay tuned! Poutoux pailletés! 



No comments: